|
Welkom,
Gasten
|
|
In de maand september gaan we feesten want dit jaar bestaan we 10 jaar en dat moet gevierd worden...
Hoe en wat krijg je nog allemaal te horen. |
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Wat gaat het worden?
Een tourrit langs alle (actieve) leden die dan natuurlijk gelijk aansluiten met aan het einde een BBQ feest! |
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Laatst bewerkt: 11 jaren 11 maanden geleden door cor54.
|
|
cor54 schreef :
Wat gaat het worden?
Een tourrit langs alle (actieve) leden die dan natuurlijk gelijk aansluiten met aan het einde een BBQ feest! Laat de route maar eens zien!! |
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
frans dat wordt wel een ritje van een paar dagen redden we niet in 1 dag
Een tourrit langs alle (actieve) leden sorry |
|
Laatst bewerkt: 11 jaren 11 maanden geleden door eddie.
|
|
Nog enkele dagen wachten of te wel tot zondag dan komt het op het forum wat er gaat gebeuren.
|
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
Na wat overleg en zo, en natuurlijk de mega vele reacties post telefoons mails watsapp sms, willen we het volgende doen. In juli staat zoals ieder jaar de BBQ met rit bij ons geplant. De opkomst is altijd groot en daardoor zou het misschien beter zijn om daar dan ook de 10 jarig bestaan aan te koppelen........
Groetjes Marcel |
|
|
|
|
Dag Marcel
Graag snel een datum in Juli zodat ik het in kan plannen !! Groet, Teun |
|
|
|
Teun dat is het weekend van 19 juli.
|
|
|
|
|
Zal eens zien of dat past, wij het oosten heeft dit jaar vroege bouwvakvakantie.
|
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
in juli tm augustus kan ik nooit. !!!
|
|
|
|
Heb even gekeken, gaat hem denk ik niet worden, dit weekeinde is precies in mijn vakantie.
|
|
www.franshoek.info
|
|
komt zeker slecht uit begin vakantie en schoondochter jarig op negentiende.
M.V.G. Cor & Marjo |
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
ligt weer stil met de sleuteldag er over gesproken .
wat is nu de stand van zaken |
|
|
|
Mensen! 10 jarig bestaansweekend!
Dit gaat lang duren zo en wordt mijns in ziens een erg op het nippertje organisatie. Daar passen wij dus voor! Het 10 jarig bestaan combineren met een toch al bestaande BBQ? Dat is niet echt speciaal. Waarom niet een weekend zoals in den beginne? Bij Gerrit! Met de sleuteldag kwam al ter sprake dat een weekend in september bij Gerrit in de mogelijkheden zit. Juiste accommodatie voor alle weersomstandigheden, goed sanitair, ruimte voor camping en vertier en niet onbelangrijk nostalgie. Dus........ Gerrit kun jij op het forum laten horen welk weekend jou het beste uit zou komen? Dan kunnen de agenda's getrokken worden en dat weekend vastgelegd enkel en alleen voor de GS-club. Het moet nu nog vroeg genoeg zijn om de agendapunten mogelijkerwijs aan te passen aan HET weekend. zodat alle agenda acties gericht kunnen worden voor of na dat weekend in september. Zijn er mensen die zich in willen zetten om er een fijn en gezellig weekend van te maken? hetzij in de voorbereidingen, in de organisatie, in het gewoon gezellig aanwezig zullen zijn? Natuurlijk zullen er ook kosten aan verbonden zijn en om deze tijdig te kunnen berekenen en van te voren te innen zal er nu zeker iets ondernomen moeten gaan worden. Graag ivm de diverse vakantieplannen spoedig een echte reactie/actie! en geen " misschiens", "mogelijkerwijze", "verbouwensafhankelijke" maar echte concrete toezeggingen. en ja natuurlijk kunnen er altijd onvoorzien omstandigheden ontstaan (overlijden,geboorte,ziekte) maar die mogen dan ook echte uitzonderingen zijn. met vriendelijke groeten Cor en Marjo |
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Inderdaad is er bij Teun over een weekend in september gepraat , maar volgens mij is toen het laatste weekend van augustus gekozen.( 1e weekend van september is kermis in Laren)
Dus 29 , 30 en 31 augustus Laat maar horen wat er voor ideeën zijn voor zo'n weekend. Ik wil wel een tourtochtje in elkaar draaien en de ruimte stel ik beschikbaar. Tevens is de oefenruimte van de band van Gerben beschikbaar voor overnachtingen.( zelf slaapzak en matras meebrengen!!) Cor en Marjo willen de organisatie voor een gedeelte op zich nemen , Wie wil hen helpen??? Wij wachten af...... Groeten Gerrit . |
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk