|
Welkom,
Gasten
|
|
|
zaterdag sleutelen zondag een mooie rit en maandag weer naar huis
|
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Heb het gezien een toertocht zeeuwsvlaanderen, beloof niks maar het moet dat weekeinde sowieso mooi zijn gezien de afstand.
|
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
We beloven niets maarrrr.....
Groet Cor & Marjo |
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
het pinksterweekend komt er aan . tot nu toe heb ik heelweinig reacties gekregen vanuit ons clubje
Misschien is het niet duidelijk maar hier is ook ruimte binnen om te slapen . iedereen is uiteraard welkom ,ook al is het alleen op zondag voor de rit . |
|
|
|
Levien.
Alleen bij echte narigheid komen we niet, Maar in algemeenheid kan je op ons bezoek rekenen M.V.G. Cor & Marjo. |
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
als de verbouwingen het toelaten kom ik ook
|
|
|
|
heb gehoord dat ik moet komen
|
|
|
|
yep
|
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Onze club is weer zwaar vertegenwoordigd ,hoor .
Van de KJMV komen er 3 of mischien wel 5 leden . Maar dat kan de pret niet drukken . We gaan er een mooi weekend van maken . Wellicht ten overvloede: er kan hier ook binnen geslapen worden . Zeeuws vlaanderen is een heel ander gebied dan de rest van Nederland (vraag maar aan Teun) om door te toeren . Vrijdag eind van de dag komen de eerste lieden (noordholland en Limburg) Dus mocht je nog geen plannen hebben met de pinksteren! groet Levien |
|
|
|
Ben er helaas niet bij. zit op PinkPop.
Veel Plezier en hopelijk erg goed weer, heb ik het ook Groeten, Harold |
|
|
|
Harold veel plezier en mooi weer gewenst maak wat foto's van de spelende groepen is weer eens wat anders.
Groet Cor. Oja bijna vergeten.... Levien zet je adres gegevens nog even op de site of vraag Marcel dit verscholen te doen voor eventuele plotseling toch enthousiaste leden. Groet en tot vrijdag middag. Cor |
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
gezien de motor uit elkaar ligt zit het voor mijn er niet in om te komen wens jullie toch veel plezier
en om met de 125 cc te met 80 km per uur te komen vind ik het te ver cor neem je een extra pannetje voor mijn gr bert |
|
Laatst bewerkt: 11 jaren 9 maanden geleden door bert.
|
|
Ber gewoon bochtige weggetjes nemen dan kom je er ook wel.
|
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
Bert als we er weer komen, zeker.
Maar heeft Jan niet een wat pittiger fietsje voor je te leen M.V.G. Cor |
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Wie rijdt wanneer weg en langs welke weg.
Ik rij waarschijnlijk eerst naar Jan Traas, moet ik nog wel afspreken of dat kan. |
|
www.franshoek.info
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk