|
Welkom,
Gasten
|
|
HALLO ALLEMAAL
vandaag samen met Teun, Politie en de burgemeester van Vinkel vandaag uren zitten vergaderen over de komende sleutel dag bij Teun we hebben gelukkig aan alle partijen duidelijk kunnen maken ,dat een sleuteldag bij ons in de club bestaat uit het opknappen van oldtimers en niet het omkatten van gestolen motoren dat de leden uit Belgiƫ niet van een revaliderende club , van een andere merk zijn ,maar het niet allemaal aandurven met hun oldtimer dat hele eind te rijden ook hebben we moeten toezeggen, toe te zien op de Bmw rijders gezien een recentelijk, bericht zie elders op het forum dat deze zich zullen gedragen tevens hebben we moeten toezeggen dat alle activiteiten zich achter het hek zullen afspelen wel kan het zijn dat we zullen geƫscorteerd bij het betreden en verlaten van het dorp Vinkel door gewapend politie en pantser wagen Teun zal hiervoor een aparte pot op tafel zetten om hiervan de kosten te betalen voorlopig laten we het hierbij volgende week dinsdag zullen de eind gesprekken hier over plaats vinden gr Bert en Teun |
|
Laatst bewerkt: 11 jaren 11 maanden geleden door bert.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Heb gehoord dat ze ook helikopters inzetten bij het onderzoek.
|
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
en op de dichtsbijzijnde sloot komt een vliegkampschip te liggen om onmiddelijk het grof geweld te kunnen inzetten als de orgie uit de hand begint te lopen en we buiten het hekken durven komen
|
|
|
|
Oei dat klinkt niet goed, misschien is het beter dat we onze collors in leveren...... ik in ieder geval gooi nu mijn kleur potlood weg
|
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
ook ik heb mijn waterverfpotjes buitengegooid om verder onheil te voorkomen
|
|
|
|
zie je wel de burgemeester had toch gelijk
ze willen zich zelf al verkleden dat ze niet opvallen en beginnen met kleurpotloden en verfbommen gooien gr bert |
|
|
|
als ik het allemaal zo lees mogen ze wel uitkijken anders kan het carnaval bij onze zuiderburen ook wel gevaar gaan lopen met al die verkleedpartijen en kleuren
|
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk