|
Welkom,
Gasten
|
|
Hallo
In het weekend van 23 augustus wil ik een toer kijk rit maken door Zeeland de bedoeling is vroeg te vertrekken uit Wijchen en als verzamel punt. In Willemstad. En vandaar Uit de rit te beginnen Dus door rijden naar Willemstad en onderweg. Op de snelweg andere oppakken Hoe de aan rij route loopt ligt aan degene die we onderweg moeten oppakken Plaatsen die waar we gaan stoppen Zierikzee. Veere. Domburg Zoutelande Westkapelle zeelandbrug en Oosterschelde kering Zeker met het motto we hebben de tijd. En hopelijk goed weer weten we nog niet hoe laat we richting huis gaan We weten we dat de rit van uit Wijchen. Ongeveer. 450 km is Dus je kunt aan hand van de route planner zelf uit rekenen hoeveel km je moet rijden Maar dat het een stevige. Rit is staat vast door om zijn er genoeg rust punten in gebouwd Team Wijchen |
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Dag Bert,
Ik ga mee, hoop dat jij die 450 km kunt volhouden ??,maar daar heb ik zo mijn twijfels over Groet, Teun |
|
|
|
Avond bert
Kan helaas niet mee. Goeie reis en een mooie dag . |
|
|
|
Bert is dat niet iets om met Jan Traas of Levien te organiseren 2014-15, deze heren wonen in de buurt voor hulp, zij kennen tevens de mooie wegen in Zeeland.
This maar een idee !! |
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk