|
Welkom,
Gasten
|
|
|
Hallo Allemaal,
Het bekende soeptreffen staat er weer. Deze zal zijn op zaterdag 7 februari 2015. Niet te vergeten zoals het vorige soeptreffen is er ook dan weer iets moois te winnen. Dus Noteer 7 februari.. Zorg dat je erbij bent. Groetjes Marcel en Petra |
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
Laatst bewerkt: 11 jaren 3 maanden geleden door marcel.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Avond marcel
amei moeten we nog stroom aggregaten & verlengkabels meenemen naar het soep treffen . Mvg rijs |
|
|
|
Ik zou wel een zaklamp mee nemen zodat je de soep kunt vinden.
|
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
Laatst bewerkt: 11 jaren 4 maanden geleden door marcel.
|
|
In zo verre is de stand,
Marcel en Petra Marcus en Annemie Bert Jan Teun Max en Ria Patty en Peter |
|
|
Laatst bewerkt: 11 jaren 2 maanden geleden door marcel.
|
|
kom op mensen
anders moet ik weer de pannen soep en worstjes weer alleen op eten en moet ik weer de hele dag alleen met de hond spelen.. gr bert |
|
|
|
Effe bij werken,
Marcel en Petra Marcus en Annemie Bert Jan Teun Max en Ria Patty en Peter Jan Traas en vriendin met camper. |
|
|
|
|
Helaas gaat hem niet meer worden, ga naar mijn lichaam luisteren.
|
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
Effe bij werken,
Marcel en Petra Marcus en Annemie Bert Jan Teun Max en Ria Patty en Peter Jan Traas en vriendin met camper Rijs en Belinda Jan en Rita |
|
|
|
|
Effe bij werken,
Marcel en Petra Marcus en Annemie Bert Jan Teun Max en Ria Patty en Peter Jan Traas en vriendin met camper Rijs en Belinda Jan en Rita Gerrit Eric Hans en Mia |
|
|
Laatst bewerkt: 11 jaren 1 maand geleden door marcel.
|
|
Hallo Marcel,
Kan men zich nog inschrijven voor de 7 februari? |
|
|
|
Hoi Rik,
Natuurlijk is er nog plaats. Laat hier even weten met hoeveel personen je komt. groet Marcel |
|
|
Laatst bewerkt: 11 jaren 1 maand geleden door marcel.
|
|
Hallo Marcel,
Bedankt voor je antwoord, wij komen met tweeën, Elisabeth en ik. Kun je adresgegevens eens op mijn e-mail adres doorgeven? |
|
|
|
Hoi Rik,
Super dat jullie komen Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken. groet marcel |
|
|
|
|
Effe bij werken
Marcel en Petra Marcus en Annemie Bert Jan Teun Max en Ria Patty en Peter Jan Traas en vriendin met camper Rijs en Belinda Jan en Rita Gerrit Eric Hans en Mia Rik en Elisabeth |
|
|
|
|
Hoi Marcel,
ik bedank mij voor de inschrijving en u adres. Wij zien ons dan op 7 feb. Hoe hoog is de bijdrage? Groetjes Rik. |
|
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk