|
Welkom,
Gasten
|
|
Wil Hartog museum staat hier open. Dus de datum kan door de leden nog bepaald worden.
|
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
OK dEa datum voor de wil hartog rit is geworden 16 mei 2015
Over verzamelen en hoe we rijden kunnen pas zeggen als we weten wie er meegaat Gezien de afstand die gereden moet worden gaan we alleenverdiener goed weer anders komt er een nieuwe datum Gr bert |
|
Laatst bewerkt: 10 jaren 11 maanden geleden door bert.
|
|
Ik kom van een andere kant en eerst naar Wichel is voor mij niet te doen.
Het vermelden van de plaatsen waar je langs rijdt is handig om te bepalen waar wij eventueel kunnen aanpikken. |
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
Ik denk harderwijkf fran
|
|
|
|
Jazeker ik ga ook mee
Gr Teun |
|
|
|
ik ga ook mee !
Gaan we enkel naar het museum, of rijden we de Wil Hartog rit ook ? De rit is ca. 180 km lang en wordt op 7 Juni door MC MIOS georganiseerd. Er zijn GPS routes te downloaden van vorige jaren, blijkbaar wisselt het hoe de route loopt. |
|
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Laatst bewerkt: 10 jaren 11 maanden geleden door Rijko.
|
|
Zou leuk zijn voor mensen ui de buurt ,maar wij uit het zuiden moeten minimaal al150km rijden om er et komen dan 180km en weer 150 is 500km op een dag voor mij te veel
Gr bert |
|
|
|
Nog maar een keer, wordt de aanrij route via de weg N310 langs Harskamp en dan weg N302 naar Harderwijk gereden? Dan kan ik vanaf de A1 aanhaken.
|
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 10 jaren 11 maanden geleden door frans.
|
|
Hallo Frans
De exacte route kunnen we pas bepalen als we weten wie we allemaal moeten oppikken We laten je het op tijd weten Gr Bert |
|
|
|
bert schreef :
Zou leuk zijn voor mensen ui de buurt ,maar wij uit het zuiden moeten minimaal al150km rijden om er et komen dan 180km en weer 150 is 500km op een dag voor mij te veel Gr bert Ja, dat kan ik me helemaal voorstellen ! En je zult de enige niet zijn. Museumbezoek vind ik al een mooi doel op zich |
|
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
|
|
Deelnemer rit 16mei
Bert Frans Teun Jo Rene Rijko |
|
|
|
frans schreef :
Nog maar een keer, wordt de aanrij route via de weg N310 langs Harskamp en dan weg N302 naar Harderwijk gereden? Dan kan ik vanaf de A1 aanhaken.[/quote
denk frans dat je er beter af kan gaan bij kootwijk afslag 18 dan is het bijna een rechte weg naar harderwijk en aan het einde heb je afslag lelystad en net voor de afslag lelystad van der valk hotel kan je afspreken een bepaalde tyd afspreken idee BERT
|
|
|
|
Goede gedachte Ed kunnen ze gelijk even een sanitaire stop en/of koffie.
|
|
www.franshoek.info
|
|
Goede tip Ed
Zozie je maar weer als je de omgeving maar kent |
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk