|
Welkom,
Gasten
|
|
Zoals ieder jaar is er in juli een toer met BBQ bij Marcel en Petra. Deze staat op 18 juli 2015.
|
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Dat gaat ook niet lang meer duren......
|
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
|
|
|
|
Ik hoop dat ik er bij ben.
Morgen gaat het gips van m'n voet af , en dan kijken hoe het met de middenvoetsbeentjes gaat... Duurt nog anderhalve maand , dus zal wel goedkomen. Groetjes Gerrit. |
|
|
|
Hoi marcel,
wij zijn er dan weer bij! wordt mijn eerste activiteit van dit jaar weer bij de club... Ik zal me dan maar weer eens voorstellen tot dan, Harold en Marie-José |
|
|
|
Avond marcel
Zonder tegenbericht zijn wij er met de bbq erbij. Mvg rijs |
|
|
|
Update,
Marcel en Petra Bert Gerrit Rijs en Belinda Marcus en Annemie Harold en Marie-José Jan Traas en vriendin Max en Ria Peter en Patty Peter Ba. |
|
|
Laatst bewerkt: 10 jaren 9 maanden geleden door marcel.
|
|
Effe bijwerken,
Marcel en Petra Bert Gerrit Rijs en Belinda Marcus en Annemie Harold en Marie-José Jan Traas en vriendin Max en Ria Peter en Patty Peter Ba. Teun |
|
|
|
|
Hallo Marcel,
Wij zullen ook van de partij zijn, kun ge ons inschrijven voor de 18 juli? Als alles goed gaat kom ik misschien met 550 naar de BBQ. Ik moet ze alleen nog laten afstellen, de oldtimernummerplaat heb ik al. Laat iets weten ook wat de bijdrage is. Groetjes Rik en Liesbeth. |
|
|
|
Jan komt ook!
|
|
|
|
Effe updaten,
Marcel en Petra Bert Gerrit Rijs en Belinda Marcus en Annemie Harold en Marie-José Jan Traas en vriendin Max en Ria Peter en Patty Peter Ba. Teun jan jan en Rita Rik en Liesbeth |
|
|
|
|
en ja hoor ,zoals altijd is dit de drukste tijd voor mij . Ik kan dus niet maar dat is altijd zo in de zomer.
Marcel, volgens mij doe je het expres <hahahaha |
|
|
|
Max en ria hebben afgezegd i.v.m. verjaardag van haar zoon
Groet jan |
|
|
|
mijn afspraak de 18de is afgezegd, ik kom ook !
|
|
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
|
|
Hallo Marcel
Hoe is de planning voor zaterdag de 18 juli Zijn er nog leden die gezamenlijk willen aan rijden uit Wijchen of die onder weg willen aan sluiten Gr bert |
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk