Welkom,
Gasten
|
|
Voorstel
Harry gaf vorige weekend aan om een sleuteldag bij hem organiseren in Hapert (NB). Zoals bekend is bij sommigen van de vorige keer is er een uitgebreide werkplaats. We kunnen kiezen tussen 14 mei en 21 mei 2022, de meeste stemmen gelden. |
Laatst bewerkt: 3 jaren 2 maanden geleden door Phred.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Ik kan de 21e.
Kom niet sleutelen, maar voor de koffie |
|
|
kan beide datums niks beloven als het lukt ben ik er groeten Jan
|
|
|
Ik kan ook beide dagen.
Als het kan , kom ik ook. Of ik iets te sleutelen heb weet ik nog niet , anders kom ik voor de bak koffie.... |
|
|
De 21e mei in Hapert maar aanhouden dan...
![]() |
|
|
Onlangs heb ik mijn enkel gebroken door het omvallen van de motor (uitwijken en onbalans) tijdens de Rideout met ruim 400 motoren. Vandeweek geopereerd aan kuitbeen en metaalstuk ingezet, nu aan het herstellen, geen idee hoelang het sprecies duurt. Motor heeft schammetje.
Eerste 1,5 week dacht iedereen dat het verstuikt was, flink opgezwollen etc, maar na rust en zwelling weg bleef het pijn doen, na rontgen foto bleek toch gebroken en gescheurd. Voor mij nog onduidelijk of ik over 3 weken erbij kan zijn. (7mei) Komende week hechtingen eruit en checkup met chirurg, fotos, revalidatie-fysio ed. Chirurg heeft goed hoop. Ik was al blij dat mijn scheenbeen niet gebroken was of erger... of verbrijzeld, dat heelt meestel niet meer volledig. Volgende keer (evt) trek ik mijn benen in, motor stuk is minder kostbaar. Ik zal zelf niet kunnen komen. groetjes Fred
Bijlagen:
|
Laatst bewerkt: 3 jaren 1 maand geleden door Phred. Reden: foto update
|
|
Dat ziet er niet zo best uit beterschap dan maar gr.Jan
|
|
|
Zo dat is dikke pech!
Heel veel beterschap. Groeten Dane |
|
|
Da ´s kl.....
Maar beterschap. |
|
|
Beterschap en spoedig herstel.
Sleuteldag zal ik helaas moeten missen vanwege vakantie. Volgende keer beter hoop ik. Iedereen prettige dag in ieder geval. Groet Frits |
|
|
Jeetje Fred das niet grappig man beterschap dan maar, ik zit in zo'n zelfde soort situatie ben 26 apr geopereerd aan mijn benen daar is een ader uit het linker been als bypass gebruikt in mijn rechter been, en ja geneest lekker alleen r knie buigen gaat nog niet zo ver als zou moeten maar dat is een kwestie van tijd.
Mijn deelname aan de sleuteldag is nihil ![]() Nogmaals beterschap en spoedig herstel. ![]() m.v.g. Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Bedankt door: Phred
|
|
UPDATE
ivm tot nu toe te weinig deelnemers (en zieken of afmeldingen) zal deze Sleuteldag 21mei bij Harrie niet doorgaan. Mogelijk op een ander tijdstip weer proberen. Mocht je toevallig in de buurt zijn van Eindhoven/Bladel, laat het even weten, de koffie staat klaar. Mocht iemand anders nog willen proberen een Sleuteldag te organiseren is ok. Mvg Harrie / Fred |
Laatst bewerkt: 3 jaren 1 maand geleden door Phred.
|
|
beterschap,
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk