Welkom,
Gasten
|
Friends on Wheels Antwerp organiseert een toerrit van 555 km op 22 April 2017,
en nodigde ook onze club uit. Voor de kilometervreters onder ons, er staat u eeuwige roem te wachten ![]() Beste motorliefhebber, Op zaterdag 22 april 2017 organiseren wij voor de zevende maal onze rit “The Big 5” Nog niet ingeschreven? Het betreft een rit van 555 km, die u gedurende twaalf uur langs vijf bezienswaardigheden doorheen België (en omstreken) brengt, voornamelijk langs pittoreske binnenwegen. Voor ieder wat wils en de gelegenheid om met vrienden op ontspannen manier te proeven van datgene waarvoor we onze motor gekocht hebben: “Ride & have a lot of fun” We starten ’s morgens tussen 7 en 8 uur. Iedereen kan op eigen tempo de diverse tussenstops afwerken aan de hand van een road book of via GPS. Bij aankomst is een pin en eeuwige roem voorzien voor diegenen die de rally uitrijden. Noteer de datum van onze rally alvast in je agenda: zaterdag 22 april 2017 Inschrijven doe je via onze website www.friendsonwheelsantwerp.be/ of klik hier Let op: de inschrijvingen worden afgesloten op 2 april 2017 en zijn pas geldig na betaling! Kostprijs : 12 euro per persoon (inclusief T-shirt : 37 euro p/p) Alle merken welkom. We hopen je te kunnen begroeten op deze onvergetelijke dag, Het Big 5 team. |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Laatst bewerkt: 8 jaren 2 maanden geleden door Rijko.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
eerste gedachte lijkt me leuk maar als ik dan ga kijken naar de 555 km en ongeveer 150 km heen en 150 terug dat is me toch een beetje te veel van het goede gr Jan
|
|
dat gaat ook voor mij op Jan, lijkt me erg leuk maar dat worden me teveel kilometers op 1 dag ..
|
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
|
|
zulke afstanden rij ik regelmatig . zoals bijv de Eurotour van mmc 72 met hemelvaart op 3 dagen 1500km .
de freakrally is alles bij elkaar 900 km op 2 dagen en de moezeltoer 1100km op 2dagen. |
|
|
Dat zijn alleen Harley rijders zag ik even snel en dan met het heen en weer rijden minimaal 700 km.
Das geen uitdaging meer maar afzien. Uiteraard zijn er echte diehard's maar moet toch wel ontspannen en realistisch blijven. Mij dus een brug te ver. Gr Ruud |
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk