Welkom,
Gasten
|
|
Omdat ik wegens gezondheid geen lange afstanden meer ga rijden met mijn BMW motor.
Te koop BMW R1150RS bouwjaar 2002 km stand 54000 Deze motor is voorzien van ABS met rembekrachter waardoor je met een vingen kunt remmen. Afgelopen voorjaar heeft deze motor groot onderhoud gehad en daarna niet meer gereden. Daarbij is de motor olie, versnelling olie en cardan olie vervangen. Ook is alle rem olie vervangen incl. de rembekrachterolie onder de benzine tank vervangen. Tevens is achter de remvoeringen vervangen en voor rem nog extra nieuwe remblokken aanwezig. Tevens is de benzine filter in de benzine tank vervangen en de luchtfilter door een spec. long life luchtfilter. Voor de BMW kenner, de motor is voorzien van Halo bougies en nog 2 extra bougies aanwezig, teven zijn de i.v.m speling de gasbuizen gereviseerd. De conditie van de voor en achterband is +/- 60 a70% De V snaar die met 60.000 vervangen moet worden is aanwezig. Kortom deze motor is mechanisch in top conditie voor het afleggen van lange afstanden. Tevens is de motor voorzien van 2 zijkoffers en topkoffer en aan de voorzijde voorzien van een speciale V vorm windscherm zonder windgeruis op hoge snelheid.. De waarde van deze motor is volgens mijn motorgarage 4000 euro. Met gewichtsvermindering ga ik verder rijden met mijn GS650GT en aankoop van een nieuwe Vespa GTS300 motorscooter. Hoor wel of iemand van de Suzuki vrienden interesse heeft. Gr. Frans. De motor staat hier op marktplaats www.marktplaats.nl/z/motoren/motoren-bmw...d=692¤tPage=32 |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 7 jaren 2 maanden geleden door frans.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
he frans
slechte tijd voor een motor te verkopen |
|
|
Bert, ik weet het, het heeft geen haast.
Mag binnenkort op de Suzuki niet meer rijden. Dan komt de BMW nog goed van pas. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 7 jaren 2 maanden geleden door frans.
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk