Welkom,
Gasten
|
|
Hallo allemaal,
Een paar weken geleden ben ik dan eindelijk begonnen met het reviseren en opbouwen van mijn GS850 waar ik mee naar IJsland ben geweest. Met veel hulp van Harrie, alleen lukt me niet. Onder al een paar foto's. Maar heb een paar vragen. Waar kan ik kleurcodes/kleurnummers vinden? Via dit forum en internet al gezocht maar de codes die ik vind zijn erg oud en als ik doorzoek blijken dat tegenwoordig ander kleuren te zijn. De motor is nu rood gespoten door de vorige eigenaar en is geen originele kleur rood. Er blijkt een andere kleur onder te zitten, en dat is blauw, waarschijnlijk ook de 1e kleur, dus die wil ik er weer op. En de volgende vraag natuurlijk: Weet iemand een spuiter die dit kan doen? Met tevens uitdeuken van 2 ondiepe deukjes op de tank. De bedragen die ik nu krijg zijn erg hoog ( 750 - 1000,-), vind ik althans, voor het spuiten van 2 zijkapjes, kontje en tank. Alles kost geld, weet ik, maar het moet wel leuk blijven... Een foto hoe ik hem zou willen hebben is bijgevoegd. Het blok wordt gespoten, het frame is inmiddels bij de coater, het chroom al gepoest en de wielen weer netjes. Onderdelen voor zover nodig zijn of worden vervangen. Kaai leuk om aan te werken!! Kan hij weer 100.000km mee. Wordt vervolgt! |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Harold ik heb min gs1100gk laten spuiten maar wel zelf verf/lak gekocht en geschuurd , de voor bewerking dus.
De spuiter heeft eerst gekeken of het in orde was en daarna heeft hij het gespoten. Ik was voor tank,spatbord,zij deksels,kontje,kuip,zij koffers,topkoffer aan de spuiter € 550,- kwijt. Het is dus met een beetje zoeken wel te doen maar je moet naar een spuiter toe gaan, niet bellen dan wordt je gepikt. Dit heb ik aan kleurcodes kunnen vinden. Succes m.v.g Cor www.slideshare.net/hector_ 1988/suzuki-farbcode1-12885756 www.gs-classic.de/download/Suzuki-Farbcode.pdf -http://www.gs-classic.de/technik/tech_lack01.htm www.oldjapanesebikes.com/Additional/Suzuki%20Colour%20Chart.pdf |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Laatst bewerkt: 2 jaren 1 maand geleden door cor54.
|
|
Even een update van de revisie/wederopbouw van mijn GS850
Het vordert gestaag; alle delen inmiddels gespoten naar de originele kleur en striping. En bezig met de opbouw van Halvar. Met een beetje geluk deze maand de eerste kilometers weer! Mijn grote dank voor de hulp van Harrie! En tussendoor ook nog gezorgd voor gezinsuitbreiding..... Mezelf een GS1000 kado gedaan ![]() Wordt vervolgd
Bijlagen:
|
|
|
Hee goed gelukt Harold ziet er weer top uit
![]() M.V.G. Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
ziet er goed uit harold
|
|
|
Keurig Harold.en Harrie natuurlijk. Mooi weer een in de orginele kleur. Top!!
|
|
|
Mooi werk, top. Veel plezier met allebei de fietsen.
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk