Welkom,
Gasten
|
|
het was me al enkele keren opgevallen maar eigenlijk nooit geen aandacht aan geschonken .
als je op het forum kijkt onder de naam en foto van degenie die iets heeft geplaatst zie je bij de ene Expert Boarder bij de andere senior boarder en ik kom zelfs gold boarder tegen . wat wil dit eigelijk zeggen en hoe word bepaald welke boarder je bent een ander zaakje wat me opvalt is daaronder het woordje Karma . ik heb voor de aardigheid eens bij Levien op de + gedrukt en levien heeft nu een karma van 1 . wat is hier eigenlijk de bedoeling van , zoveel mogelijk puntjes verzamelen ? |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
een ander zaakje wat me opvalt is daaronder het woordje Karma .
ik heb voor de aardigheid eens bij Levien op de + gedrukt en levien heeft nu een karma van 1 . wat is hier eigenlijk de bedoeling van , zoveel mogelijk puntjes verzamelen ?[/quote] hoi Lex ik heb er een gelijk spel van gemaakt maar ik snap er ook niks van. M.V.G. Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
Tis vrij simpel..... wie als eerst 10 punten heeft mag mijn soes poetsen
![]() ![]() de ene Expert Boarder bij de andere senior boarder en ik kom zelfs gold boarder tegen . Dit doet het forum van zelf en heeft te maken met het plaatsen van de aantal topics en reactie's die iemand geeft. |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk