Welkom,
Gasten
|
|
|
Beste leden
In een ver clubverleden hebben Arie en ik eens een toerrit uitgezet in onze omgeving. De leden van het eerste uur kunnen zich dat vast nog herinneren omdat het op zn zachts gezegd nogal vochtig begon(Toch Levien ) omdat het toch wel een hele mooie rit was en ik al een tijdje met de gedachte liep dit nog eens over te doen ben ik vandaag op de motor gestapt om te kijken of de rit nog te rijden was omdat er toch wel veel gebouwd en verbouwd is in de omgeving. Met wat leuke aanpassingen is het toch gelukt om er weer een mooie rit van te maken. Nu is het de bedoeling om dit met zo veel mogelijk leden te rijden in prachtig weer natuurlijk op ZATERDAG 24 JUNI. Het vertrekpunt is Cafe De Gouden Leeuw Rademakerstraat 34 Soesterberg. Alwaar koffie thee en broodjes aanwezig zijn. VERZAMELEN VANAF TIEN UUR VERTREK ELF UUR. Laat hieronder even weten of je mee rijdt. Groetjes Arie en Peter |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
helaas peet en arie deze x niet zit in duitsland dat weekend
|
|
|
Komt niet goed uit peter dat is het weekend van de tt assen
Gr bert |
|
|
Ja ik ga mee
Bert je hoeft toch niet in Assen te racen? Groet Teun |
|
|
Helaas kan ik niet mee want ben dan even op vakantie. Frits
|
|
|
Bert TT opnemen kan je hem nog een keer kijken met een biertje erbij en als het een regen race is dan is het dubbel genieten.
Peter de intentie is er om mee te gaan Groet Cor & Marjo |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
twee dingen door elkaar cor als het een regen race is worden we in soest ook nat
maar als het goed is komen Teun Jan en ik met de spartamet ook langs gr bert |
|
|
Bert het gebeurt regelmatig dat ik thuis in de tuin in het zonnetje zit en mijn kinderen in almere buiten ( hemelsbreed +/- 20 km) in de regen of omgekeerd.
Assen is veeeel verder van soest dusssss groet cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Bert TT is op zondag
Dus je mist niets! Groet Teun Kom nog wel aan |
|
|
Cor nog sterker, in de GS begin periode gingen Dick Evers en ik nog veel samen met de Duitse Rhijn-Ruhr vrienden een weekeinde naar Obergegen dicht bij Vianden in luxemburg
Op een keer zijn we op Dick zijn advies via de Napolion route er naar toe gereden met een stuk door Belgiƫ Luxemburg naar Obergegen gegaan. Dat was trouwens een hele mooie route om te rijden. Bij een sanitaire tussen stop, ook om te roken, waren we in een klein plaats in Luxemburg, ik denk dat het Vianden was. Wij beiden zaten aan een tafel warm in de zon opeens betrok de lucht aan een kant boven ons en we zagen dat het aan de andere kant van die straat nogal aardig begon te regenen zeg maar plenzen dat heeft toch wel zo'n 20 minuten geduurd terwijl wij 5 meter daar vandaan nog steeds in de zon zaten en kon het eigenlijk niet snappen dat wij ook maar niets daarvan merkten. Gaandeweg gingen mensen de straat over steken omdat zij dat ook zagen dat wij droog bleven. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
Het is me wat met die Bert. Ik ga ook mee .
|
|
|
klopt Peter kletsnat. maar voor nu heb ik al een afspraak staan en ik zit met een vol honden pension.
|
|
|
Helaas Cor schijnt jou voorspelling uit te komen men geeft geen best weer voor zaterdag
|
|
|
Beste Leden
Ik heb natuurlijk de laatste twee dagen angstvallig de weersverwachtingen in de gaten gehouden omdat we ander weer zouden krijgen en dan met name op zaterdag. volgens de laatste berichten van zonet vallen er wat druppels in het noord westen van het land. gelukkig zitten we daar niet, en net na een kort beraad met Arie besloten om de rit gewoon te gaan rijden. we houden ons dan ook maar vast aan het feit dat Piet Paulusma het weer van gisteren nog niet kan voorspellen nogmaals we verzamelen vanaf tien uur en vertrekken om elf uur zorg dat je op tijd bent. Groetjes Arie en peter |
|
|
Buien en motregen.
De meesten al doornat bij aankomst. Plan aangepast EEN TOP-IDEE !! Het Nationaal Militair Museum. Een prima parkeerplaats voor onze 'museumstukken' Maar het bleek niet de bedoeling hier te parkeren ! VERKASSEN!! Een heerlijke dag. Dank iedereen voor de ontmoeting en de gezelligheid. |
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk