Welkom,
Gasten
|
|
Benieuwd hoe het voorstel wordt Harrie
![]() |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
De sleuteldag i.p.v. bij Teun dit jaar bij Harrie.
Heb die dag nog niets afgesproken, maar in welke plaats staat jou bedrijf of waar wordt dit dan gehouden. Laat maar eens horen. Frans. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
alles staat bij je persoonlijke berichten frans op de site
|
|
|
Als dat het adres is van het bedrijf, dan is het voor mij heen er terug een heel eind rijden.
Denk dat ik dan met de auto kom.. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
Hi Frans het plaatsje Hapert ligt wat verder dan Vinkel, het is ongeveer 30 minuten rijden van Teun.
Maar kom je met de auto dan kun je nog altijd gezellig bij buurten ( praten ) en wij zorgen dat er een natje en een droogje is, we gaan proberen het zo gezellig mogelijk te maken. |
|
|
G'DAG
ik ga proberen mijn weekend dienst om te zetten om erbij te zijn ,je hoort het nog mvg rijs |
|
|
Avond
Heb mijn weekend dienst omgezet dus ik ben erbij Mvg rijs |
|
|
Ik kom ook even aanwaaien. Heb avonddienst dus zal niet de hele dag blijven, maar ben wel benieuwd naar het bedrijf.
tot dan dan! |
|
|
fijn te horen dat het gelukt is Rijs, ik hoop alleen dat er nog een paar mensen meer komen, dat zou wel gezelliger zijn.
hopelijk laten anderen ook nog weten of ze komen, want dan kunnen we rekening houden met het natje en droogje. tot 28 april |
Bedankt door: rijs
|
|
hallo ik heb vrij gevraagd maar gaat waarschijnlijk niet lukken dat weet ik pas 3 dagen van tevoren ik laat het weten groet Bob
|
|
|
hallo Harrie
ik zal waarschijnlijk rond het middag uur komen over het hapje en droogje hoef je geen zorgen te maken ik heb nog geen sleutel dag mee gemaakt dat er overbleef ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Laatst bewerkt: 7 jaren 1 maand geleden door bert.
|
|
Dag Harrie wij zijn van plan om te komen bij goed weer en willen ook wel wat sleutelen.
Cor & Marjo |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Hi Bob ik hoop dat het lukt, veel succes.
Fijn te horen dat Bert en Cor met Marjo ook komen, zijn er weer een paar meer, hoe meer zielen hoe meer vreugd. iedereen een prettig weekend. |
Bedankt door: BOB1961
|
|
Dag Harrie
Ik ga ook komen en breng mooi weer mee Groet, Teun |
|
|
En natuurlijk zijn Arie en ik ook aanwezig.
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk