Welkom,
Gasten
|
|
|
Beste motorvrienden de datum voor het eerste treffen van dit jaar is vastgesteld op zondag 22 maart en zoals alle voorgaande jaren weer in motel Nuland in Nuland wij hopen dat iedereen er weer is en dat we daar ook de nieuwe leden kunnen begroeten
Arie en Peter |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Ai das jammer maar we zijn voor de 22 e al " vastgelegd" , maar we gaan elkaar vast verderop in het jaar tegen komen.
Vooralsnog wensen we jullie allemaal een leuke dag . m.v.g. Marjo en Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Genoteerd en ga er zijn, groet Frits
|
|
|
Ik zal er ook bij zijn.
Is mijn vriendin ook welkom? Of is het puur voor de leden? Groet Dane |
|
|
Partners vriendinnen of echtgenote(n) zijn altijd welkom Dane.
|
|
|
Ok dan zal ze het ook erg leuk vinden om er bij te zijn bij de bijeenkomst .
Top! |
|
|
heb het ook in mn agenda gezet maar wel onder voorbehoud mijn linker pols moet ff onder het mes (carpaal tunnel syndroom) maar weet nog niet wanneer .
|
|
|
Als er niets tussen komt zal ik er zijn...
|
|
|
Is het wel verstandig om in deze lastige tijd het treffen door te laten gaan ?
|
|
|
Ik deel dezelfde zorgen als Levien.
|
|
|
We zullen in ieder geval de ruimte hebben daar denk ik:) maar alle gekheid op een stokje persoonlijk denk ik niet dat het een probleem is maar zoals altijd de meeste stemmen gelden. Ik weet niet wat zich aankomende week gaat afspelen en wat de regering naar buiten brengt. Er zijn geen kosten op de voorhand of iets besproken bij motel Nuland dus een verplaatsing naar een latere datum is natuurlijk mogelijk als de leden dit graag willen. Dus als iedereen nu even zou willen reageren voor as vrijdag dan kunnen we kijken wat we evt gaan doen.
Groetjes Arie en Peter |
|
|
Beste motorvrienden
Vanavond is bekend gemaakt dat de horeca in nederland in ieder geval gesloten is tot 6 april dit houd in dat onze eerste bijeenkomst in motel Nuland 22 maart niet door kan gaan. We weten nog niet hoe het verder loopt dus een nieuwe datum is nu nog niet te plannen. We hopen dat we elkaar zo snel mogelijk in goede gezondheid weer kunnen zien. Arie en Peter |
Laatst bewerkt: 4 jaren 7 maanden geleden door peterba.
|
|
We kijken er naar uit , hebben we tijd genoeg om te poetsen. Geen smoesjes meer.
|
|
|
Even een leuke mededeling!!
Gerrit en Anneke hebben aangeboden om het eerste treffen op zondag 22 maart ipv in hotel Nuland bij hun thuis te houden! Op de locatie waar het jaarlijkse treffen is. Voor de nieuwe leden onder ons het adres is mussenberg 1 in laren (gelderland) mits er genoeg animo voor is. Anneke wilde een grote pan groentesoep maken vandaar. Laat even weten wat jullie er van vinden. Groetjes Anneke Gerrit Arie en Peter |
Laatst bewerkt: 4 jaren 7 maanden geleden door peterba.
|
|
nee dat is geen goed plan . ik ga mij niet in een groep begeven . de horeca is niet voor niets op slot.
|
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk