Welkom,
Gasten
|
|
Beste motorvrienden ondanks alle beslommeringen omtrent het corona virus hebben Arie Gerrit en ik toch een datum geprikt
Voor ons jaarlijks GS treffen bij Anneke en Gerrit in Laren (gld) onder voorbehoud dat alles goed gaat de aankomende tijd willen we dit weekend houden van vrijdag 11 tm zondag13 september. Groetjes Gerrit Arie en Peter |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Mag ik vragen waarom toch weer het tweede weekend van september ik ben dan al jaren in dat weekend in Duitsland Ik heb dat vorige keren ook al aangekaart . het weekend daarna of het eerste weekend is voor mij geen enkel probleem .
|
|
|
Ik had die datum al in m’n agenda staan. Ik hoop dat het kan lukken met alles wat er om ons heen plaats vind.
Groet Frits |
|
|
klopt dat weekend stond ook in mijn agenda dus laten we hopen dat het goedkomt gr Jan
|
|
|
Ik verwacht er ook bij te zijn, datum vast
|
|
|
Sorry Levien voor de late reactie vorig jaar is al besloten het weer het tweede weekend van september te houden omdat de meeste leden dit het beste uitkwam dit blijkt ook uit de onderstaande reacties dat men dit ook al in de agenda's had staan. Arie en ik hebben alleen met Gerrit en Anneke gebeld of ook hun dit nog uitkwam en ook zij hadden deze datum al vast staan. Ook heb ik al geruime tijd geleden contact gehad met de redacteur van het motorrijwiel voor een adv in dat blad met betrekking tot het internationale Suzuki treffen wat dit jaar in nederland gehouden zou worden. Nu dit door de corona afgelast is ben ik pas geleden door hun gebeld of er mischien later in het jaar nog iets georganiseerd werd door ons. Zij wilde daar dan gratis melding van maken met een leuke foto erbij .hier hebben we dankbaar gebruik van gemaakt maar moesten toen ook een datum doorgeven vandaar dat de datum nu vastligt. Ik hoop dat je je weekend in duitsland mischien nog kunt verzetten levien. Tenslotte is ons motto altijd geweest hoe meer ziellen hoe meer vreugd.
Groetjes peet |
|
|
Peter, het weekend Duitsland / Moeseltocht van Maastrichtse.M.C staat al dertig jaar op dit weekend gepland . en ik heb het vorig jaar ook al aangekaart . .
Het is overigens op dit moment nog onzeker of het mag doorgaan . |
|
|
Hallo allemaal,
ik moet helaas verstek laten gaan dit weekend. Heb een familiereünie Veel plezier alvast!! Wellicht tot een ander treffen. Grtz, Harold |
|
|
Niet aanwezig, verblijf dat weekend met de ST1300 opnieuw in Duitsland
|
|
|
Dag Arie en Peter
Ik kom alleen op zaterdag om de rit mee te rijden, en daarna nog even gezellig te kletsen met GS liefhebbers. Daarna rij ik weer naar huis De tijd van camperen ligt achter me Ik hoor het wel of ik welkom ben Groet, Teun |
|
|
Hallo ik sliut mij bij teun aan
Gr bert |
|
|
Jappie Andre en Germ komen .
|
|
|
Goedenavond
Door alle corona shit, gelukkig niet ziek Maar er zijn zoveel dingen verschoven voor mij dat wij er helaas niet bij kunnen zijn Alvast een mooie rit & fijn weekend Mvg rijs |
|
|
helaas kan ik er ook niet bij zijn deze keer
fijne tijd samen |
|
|
het weekend in Duitsland (moezeltocht van MMC 72 ) gaat niet door ; corona beperkingen zijn te groot. misschien dat als het weer het een beetje toelaat nu toch richting Laren kom
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk