|
Welkom,
Gasten
|
|
Beste clubleden,
Ik ben ook van de partij. Ik kijk er naar uit om jullie en de motoren te ontmoeten/bekijken. Komt er nog een adres op de site? Dag navigeert makkelijker groet, Dane Zweeren |
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Beste clubleden,
Ik ben ook van de partij. Ik kijk er naar uit om jullie en de motoren te ontmoeten/bekijken. Komt er nog een adres op de site? Dat navigeert makkelijker groet, Dane Zweeren |
|
|
|
Div leden van de Suzuki T en GT club hebben zich ook aangemeld. Het gaat gezellig worden:)
En aankomend weekend zal voor diegene die nog niet eerder op ons treffen zijn geweest het adres doorgegeven worden. Dit zal overgens alleen te lezen zijn voor leden. |
|
|
|
Helaas, ..... het gaat voor mij niet lukken om te komen .
|
|
|
|
Beste leden,
Het weekend, 11, 12 en 13 september komt nu snel dichterbij, de teller staat op ca. 25 personen. We moeten nu snel keuzes maken voor de bestellingen/boodschappen, heb je nog niet gereageerd, doe dit dan voor a.s. woensdag. Het adres: Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken. We zien jullie graag en houden de gepaste afstand ! Groeten Peet en Arie. |
|
|
|
Arie,mocht het niet duidelijk zijn dan hierbij, ik ben er zaterdag en zondag.
Groet Frits |
|
|
|
Ik kom zaterdagochtend en bij de de BBQ schuift mijn vrouw Diana ook aan. Die heeft niks met motoren maar wel met lekker eten:)
Tot dan, Endy |
|
Laatst bewerkt: 5 jaren 3 maanden geleden door ariea.
|
|
Hoi Peet en Arie, jullie zijn al op de hoogte van de plannen, tot zaterdag.
Met vriendelijke groet, Endy |
|
|
|
Frits, je stond genoteerd
Endy, ik heb je berichten gezien, en zichtbaar gemaakt |
|
Laatst bewerkt: 5 jaren 3 maanden geleden door ariea.
|
|
Helaas kan ik niet komen
Veel plezier Gr bert |
|
|
|
Hallo Peter en Arie,
ik kijk uit naar het treffen, kan helaas alleen de zaterdag aanwezig zijn. grt jeffrey |
|
|
|
GS-vrienden...
Mijn bedoeling was om vrijdagavond te komen, maar door een sterfgeval (echtgenoot van de beste vriendin van mijn moeder) moet ik dit plan laten varen. Ik zou dan zaterdagmorgen kunnen vertrekken maar ik moet ongeveer 3 uur rijden en ten laatste om 15u terug huiswaarts gaan omdat ik om 19u verplichtingen heb. Dat wil dus zeggen dat ik maar een paar uurtjes op het treffen kan blijven, en wil liever all-the-way gaan op het treffen Daarom heb ik beslist om toch maar niet te gaan Ik vind het jammer, want zoals ik kon lezen zijn er toch verschillende nieuwe gezichten die naar het treffen komen. Makkers... maak er een tof weekendje van en geniet met volle teugen... |
|
|
|
zo alweer even thuis na een gezellige bijeenkomst op het treffen met ouderwetse gastvrijheid van Gerrit en Anneke, oude en nieuwe gezichten gezien en gesproken, lekker gegeten, kortom hele fijne dag gehad, alle medewerkende aan dit treffen bedankt.
M.V.G. Marjo en Cor. |
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Zo
Het is weer rustig rondom het huis!! Iedereen hopelijk weer heelhuids thuisgekomen? Ook van onze kant bedankt voor het leuke weekend.( en dat iedereen zich toch weer netjes heeft gedragen....) Kost altijd toch weer redelijk wat tijd , en dan is het gelukkig mooi weer en alles is voorspoedig verlopen. We hopen dat het een volgende keer net zo gezellig word. Groetjes Gerrit en Anneke. |
|
Bedankt door: Endy
|
|
Allereerst dank aan Anneke en Gerrit voor de gastvrijheid. Het was weer top en in het geheel niet vanzelfsprekend. Dank voor al het werk ook in de voorbereiding. Maar niet te vergeten Peter en Arie hartelijk dank voor het organiseren van dit weekend. Dank aan Marcel als kok en Gerrit als voorrijder en daarnaast iedereen voor de gezelligheid en de voorzichtigheid in deze wat rare periode. Mooi weekend en grote dank daarvoor. Groet Frits
|
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk